יראת שמים ללא תורה אינה מייצרת רצון חזק ומשפיע כי עוצמת הרצון תלויה בעוצמת התורה שבאדם
ב. בכלל "בראתי יצה"ר בראתי לו תורה תבלין", כלול הוא ג"כ תוכן זה שאין הרצון משתכלל בטהרתו כי אם ע"י השפעתה של תורה. ואם אנו רואים ירא שמים בלא תורה נדע שהרצון שלו איננו תקיף, ע"כ תיקון שלו בעולם הוא חלש. ולפי כחה של תורה מתגדל אומץ הרצון, ועם זה הוא מתעלה מקדושה, וזהו עילוי עליון הפועל בעולם.
הצטרף לרשימת התפוצה שלנו וקבל את השיעור השבועי והחוברות החדשיות לדוא"ל